جنجال بر سر بارداری دختران نوجوان در آمریکا

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

جنجال بر سر بارداری دختران نوجوان در آمریکا

جنجال بر سر بارداری دختران نوجوان در آمریکا

تبلیغات مسئولان امور بهداشتی شهر شیکاگو آمریکا برای مبارزه با بارداری دختران نوجوان ، موجب بروز جنجال اجتماعی در این منطقه شده است.

به گزارش شفقنا،به نقل از العالم ، وسایل حمل و نقل عمومی شهر شیکاگو و دیوارهای این شهر مملو از پوسترهایی است که در آن به طعنه تصاویر پسرانی گنجانده شده که شکمهایشان مانند زنان حامله برآمده است .

مسئولان امور بهداشتی شیکاگو تبلیغات خود را با عنوان " غیرمنتظره! این است وضعیت دختران خردسال" نامگذاری کرده اند و اعلام می کنند که هدف از این تبلیغات هشدار دادن درباره بارداری دختران خردسال و تأثیر سوء این فاجعه در جامعه است.

مقام های بهداشتی اعلام کردند : دختران خردسال خانواده ها با خطر بارداری مواجه هستند و پسران خانواده ها نیز با خطر زندانی شدن روبرو هستند و این خطرات هر خانواده ای را تهدید می کند.

مسئولان امور بهداشتی شیکاگو تبلیغات خود را در اطراف مدارس و مناطق دارای میانگین بالای بارداری دختران خردسال متمرکز کرده اند .

بر اساس آمار سازمان‌هاي دولتی مختلف در امریکا مانند "مركز فدرال كنترل و پيشگيري از بيماري‌ها"، "كمپين ملي جلوگيري از بارداري ناخواسته نوجوانان"، "گزارشات رواني ملي" و ... بيش از يك سوم دختران آمريكايي قبل از سن 20 سالگي باردار مي‌شوند و در سال 2006، دختران بين 15 تا 19 سال 435 هزار و 427 كودك را به دنيا آورده‌اند. دهها برابر این تعداد نیز شمار فرزندان نامشروع سقط شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

] [ 23:42 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه